NAVRCHOLU.cz

INTE čistící technika s.r.o.

Registrace zákazníka

Registrace zákazníka do zákaznické databáze Vám usnadní další nákup a přinese zajímavé výhody.


Přihlašovací údaje



Kvalitu hesla výrazně zlepšíte,
pokud použijete kombinaci
různě velkých písmen a číslic,
případně speciálních znaků, např. Hx9c*p6

Fakturační údaje

Dodací údaje
Obchodní podmínky

Ochrana proti SPAMu
  ANTISPAM ochrana
Zkusit jiný obrázek
 
 
 

Zadání údajů označených * je povinné.

Obchodní podmínky

  1. Všeobecná ustanovení
  2. Objednávka
  3. Dodací lhůty
  4. Způsoby platby
  5. Dodání zboží
  6. Reklamace
  7. Reklamační řád
  8. Ochrana osobních údajů spotřebitele

1. Všeobecná ustanovení

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. v platném znění a zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb., v platném znění. Je-li smluvní stranou podnikatel, osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., v platném znění.

2. Objednávka

Vyberte si zboží
Pomocí procházení kategoriemi našeho katalogu vyhledejte zboží, o které máte zájem.

Vložte zboží do košíku
Pokud jste si vybrali, stiskněte v souhrnném nebo detailním pohledu na zboží tlačítko KOUPIT. Obsah Vašeho nákupního košíku si můžete kdykoliv zobrazit kliknutím na odkaz NÁKUPNÍ KOŠÍK v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat, měnit počet objednávaných kusů.

Dokončení objednávky
Pokud již máte v košíku všechno zboží, které chcete objednat, zobrazte si obsah košíku a stiskněte tlačítko POKRAČOVAT VOLBOU DOPRAVY A PLATBY. Vyberte požadovaný způsob převzetí zboží a způsob platby a pokračujte stisknutím tlačítka POKRAČOVAT ZADÁNÍM DODACÍCH ÚDAJŮ. Po správném zadání všech potřebných údajů pro vyřízení Vaší objednávky pokračujte stisknutím tlačítka POKRAČOVAT ZREKAPITULOVÁNÍM OBJEDNÁVKY. Zkontrolujte si všechny údaje na objednávce, pokud není některý z údajů správný opravte jej návratem na příslušnou obrazovku. Pokud jsou údaje na objednávce v pořádku, potvrďte Vaši objednávku stisknutím tlačítka ODESLAT OBJEDNÁVKU.

Po odeslání objednávky budete bezprostředně informováni emailem o jejím přijetí. Pokud v potvrzení objednávky naleznete jakékoliv nesrovnalosti nebo pokud Vám toto potvrzení není doručeno, co nejdříve nás prosím kontaktujte emailem nebo telefonicky.

3. Dodací lhůty

Termín dodání zboží naleznete na kartě zboží, viz dostupnost zboží. Zboží dodáváme v pracovních dnech. Zboží, které je skladem, expedujeme do 24 hodin od emailového případně telefonického potvrzení zpracování objednávky. Zboží, které skladem není, expedujeme dle dostupnosti u dodavatele.

4. Způsoby platby

Zboží, které nakupujete, můžete uhradit několika způsoby:

  • Hotově: platba v hotovosti při osobním odběru v naší provozovně. Pro platbu v provozovně lze také využít platebního terminálu.
  • Dobírkou: platba v hotovosti při převzetí zásilky na místě určení.
  • Platba převodem: platba bankovním převodem na základě vystavení zálohové faktury, která bude zaslána na Váš e-mail. Objednávka bude vyřízena až po připsání uvedené platby na náš účet.

5. Dodání zboží

Vámi objednané zboží můžete obdržet těmito způsoby:

Vyzvednutí na prodejně: v případě, že obdržíte e-mailovou nebo případně telefonickou informaci, že je Vaše zboží připraveno na naší prodejně, můžete si ho vyzvednout v provozních hodinách dané prodejny. Pro usnadnění dohledání Vašeho zboží Vás prosíme, abyste měli s sebou číslo Vaší objednávky nebo kopii potvrzení dané objednávky. Zboží bude pro Vás na prodejně rezervováno 10 pracovních dnů, poté bude objednávka stornována.

Zboží můžete vyzvednout na těchto našich pobočkách:
Pobočka Karlín: Pobřežní ulice 74/95, Praha 8, 186 00
Pobočka Klecany: Parkerova 616, Klecany, 250 67
Více informací o našich pobočkách a otevírací dobu najdete zde.

Dodání přepravní službou: zboží Vám bude doručeno na místo, které uvedete v objednávce. Zboží se dodává od 9 do 18 hod., a proto, prosím, uveďte místo, na kterém se v uvedenou dobu opravdu zdržujete. V případě, že Vás přepravní služba nezastihne ani při druhém /resp. třetím pokusu o doručení, zásilka je automaticky vrácena a Vaše objednávka tím zrušena.

Přepravní služba: Geis nebo Česká pošta balík do ruky nebo na poštu.

Cena dopravy při objednání zboží pod 2000 Kč, včetně DPH : 109 Kč, včetně DPH, dobírka činí 38 Kč včetně DPH.
Cena dopravy při objednání zboží od 2000 Kč, včetně DPH: ZDARMA, v případě požadavku platby dobírkou se počítá jen dobírka 55 Kč včetně DPH.
Cena dopravy i dobírky při objednávce zboží od 5000 Kč, včetně DPH: ZDARMA.

Výše uvedené ceny platí pro přepravu v rámci České republiky. Při požadavku zaslání na Slovensko, je dopravné a doběrečné účtováno na základě poptávky a individuálně.

Při dopravě zdarma nad 2000 Kč a nad 5000 Kč si vyhrazujeme použít jako přepravní možnost výhradně společnost GEIS.

V případě, že byste chtěli sledovat Vaši zásilku a znát přesný termín dodání, využijte možnost sledování Vaší zásilky:


Pro zadání potřebujete znát číslo Vaší zásilky, které Vám bude zasláno v potvrzovacím emailu o expedování Vaší objednávky.

Kontrola při předání zboží přepravcem: V případě, že je zásilka viditelně poškozena, sepište s dopravcem protokol o shledané závadě, vraťte zásilku zpět a informujte o této skutečnosti odesílatele. Následně Vám bude zaslána nová zásilka.

V případě, že byste měli požadavek dodání ve večerních hodinách, využijte prosím dodání pomocí služby Geis Private B2C.

Večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin – cena dopravy je 140Kč včetně DPH

6. Reklamace

Reklamační řízení se řídí reklamačním řádem vycházejícím z platného znění Občanského zákoníku a Zákonu na ochranu spotřebitele. Reklamovat můžete zboží zakoupené v našem obchodě popřípadě zakoupené v jiných autorizovaných obchodech Kärcher nebo hobby marketech (Obi, Bauhaus, Hornbach, Baumax, Makro atd.).

Reklamované zboží můžete osobně předat na našich prodejnách.
V případě, že se rozhodnete reklamaci uplatnit pomocí přepravní společnosti, zašlete zboží na níže uvedenou adresu:
INTE čistící technika spol. s r.o.
Pobřežní 95/74
186 00 Praha 8

Společně se zbožím doložte daňový doklad prokazující koupi zboží a sdělení, proč je uvedené zboží reklamováno.

V případě, že jste přijali od přepravce poškozené zboží, postupujte dle bodu Kontrola zboží při přijetí v části přeprava.
Je-li dodané zboží poškozeno, ačkoliv je obal neporušený, kontaktujte nás neprodleně do 2 pracovních dnů na tel. 224 810 656.

V případě, že je zboží nekompletní či neodpovídá objednanému typu, kontaktujte nás prosím, e-mailem inte@inte-karcher.cz, kde Vám dále poradíme, jak postupovat.

Lhůta pro vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě, popřípadě do této doby obdržíte vyjádření, proč daná reklamace nemůže být uznána. Rychlost reklamace je závislá na vámi dodaných dokladech a informacích. Pokud je to možné, snažíme se reklamační řízení ve většině případů urychlit.

7. Reklamační řád

Úvod a vymezení pojmů

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady.

Prodávající je obchodní společnost INTE čistící technika s.r.o. se sídlem Pobřežní 95/74, Praha 8 Karlín, 186 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem Praze, oddíl C, vložka 49168., která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je Kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a Kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu daňový doklad (fakturu vydanou) o zakoupení věci obsahující údaje, které jsou běžně součástí záručního listu.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Kupující při uplatnění záruky má:

  • vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného Zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání Zboží, právo na výměnu vadného Zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy.

Vyřízení reklamace

Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích Prodávajícího, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží, a to včetně veškerého příslušenství. Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání Zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci obvyklým užíváním.

Při jakékoli návštěvě servisního technika u Kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti.

8. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se Zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Společnost INTE čistící technika spol. s r.o. je registrovaným správcem osobních údajů. Veškeré údaje získané od zákazníků (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení popř. IČO, DIČ apod.), užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá společnost INTE čistící technika spol. s r.o. s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tím způsobem, že zašle e-mailovou zprávu na inte@inte.karcher.cz.